Այս ուստարին սկսվեց մի քիչ խճճված ու անհասկանալի: Անհատական դասացուցակի պատճառով կորցրեցի մոտ մեկ ու կես ամիս: Հոկտեմբերի վերջերից նոր սկսեցինք նորմալ պարապել:
Իմ ընտրած 4 առարկաներն են՝ հայոց լեզու, գրականություն, իսպաներեն, կենսաբանություն:
Ընտրել եմ նաեւ <<Լուսաստղ>> ակումբը, որտեղ էլ ամենաակտիվն եմ եղել:
Արդեն ունեմ իմ ուսումնական բլոգը, որտեղ տեղադրում եմ տարբեր նյութեր՝ տարբեր առարկաներից. https://kirakosyanemma.wordpress.com/
Հայտ եմ ներակյացրել EduDigitec ծրագրին. նման աշխատանք (նկատի ունեմ՝ պատրաստածս փոքրիկ ֆիլմը) առաջին անգամ եմ կատարել.
http://digitech.mskh.am/node/188
(նյութը)- https://kirakosyanemma.wordpress.com/2012/12/27/%D5%BD%D5%BF%D5%BE%D5%A5%D6%80/
Առաջին հարապարակումս ռադիոարվեստի մասին նյութն էր <<Լուսաստղ>>-ում.
http://lusastx.mskh.am/?p=1597 այն նկատել էր մեր տնօրենը ու ինձ խրախուսել հետաքրքիր աշխատանքի համար, որն էլ ոգեւորեց ինձ:
Մի քանի աշխատանք (որոնց մի մասն անհատական է, մյուսը՝ ընդհանուր)՝ արտասահմանյան գրողների վերաբերյալ.
Էդգար Ալլան Պո- http://lusastx.mskh.am/?p=2011
Ալլեն Գինզբերգ- http://lusastx.mskh.am/?p=1763
Հրապարակվել են աշխատանքներ հայ գրողների գործերի շուրջ.
Վիլյամ Սարոյանի <<Մարդկային Կատակերգություն>> աշխատության վերլուծությունը.
http://lusastx.mskh.am/?p=1934
Տերյանական օրերի շրջանակում.
http://lusastx.mskh.am/?p=2399
http://lusastx.mskh.am/?p=2407
4 աշխատանք անգլերեն լեզվից.
Մտորումներ պատմվածքի շուրջ- https://kirakosyanemma.wordpress.com/2013/01/27/hans-christian-andersen-the-fir-tree-my-thoughts-on-this-story/
Փորձառություն թե խորհուրդ- https://kirakosyanemma.wordpress.com/2012/12/11/experience-and-advice/
Ընկերություն- https://kirakosyanemma.wordpress.com/2013/01/23/friendship/
Դեռահասներ- https://kirakosyanemma.wordpress.com/2013/01/23/teenagers/
3 աշխատանք էկոլոգիայից.
Ռեկրեացիոն ռեսուրսներ. Ռոտորուա- https://kirakosyanemma.wordpress.com/2012/12/12/%D5%BC%D5%A5%D5%AF%D6%80%D5%A5%D5%A1%D6%81%D5%AB%D5%B8%D5%B6-%D5%BC%D5%A5%D5%BD%D5%B8%D6%82%D6%80%D5%BD%D5%B6%D5%A5%D6%80-%D5%BC%D5%B8%D5%BF%D5%B8%D6%80%D5%B8%D6%82%D5%A1-%D5%B6%D5%B8%D6%80-%D5%A6/
Ջրային ռեսուրսներ- https://kirakosyanemma.wordpress.com/2012/12/12/%D5%BB%D6%80%D5%A1%D5%B5%D5%AB%D5%B6-%D5%BC%D5%A5%D5%BD%D5%B8%D6%82%D6%80%D5%BD%D5%B6%D5%A5%D6%80/
Անհետացող անտառներ- https://kirakosyanemma.wordpress.com/2013/01/25/h/
Ձմեռ մեդիաօլիմպիադայի շրջանակներում կատարել եմ «Վահան Տերյանի` Օ. Ուայլդի «Սալոմե» պիեսի թարգմանությունը» նախագիծը- http://olimp.mskh.am/node/897
Իսպաներեն լեզվից՝ ուսուցչուհուս առաջադրանքով, կատարել եմ 2 թարգմանություն, որոնցից մկեը տեղարդվել է կայքում.
Կատարել եմ նաեւ իսպաներենի աշուն մեդիաօլիմպիադայի առաջադրնքը, որն ամբողջ խմբով ստուգել ենք դասի ընթացքում:
Հասարակագիտությունից կատարել եմ քաղաքացիական պայմանագրերին վերաբերող առաջադրանքը. https://kirakosyanemma.wordpress.com/2013/02/01/%D5%A7%D5%B6%D5%A5%D6%80%D5%A3%D5%A1%D5%B4%D5%A1%D5%BF%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D6%80%D5%A1%D6%80%D5%B4%D5%A1%D5%B6-%D5%BA%D5%A1%D5%B5%D5%B4%D5%A1%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%AB%D6%80/
Պատմությունից կատարել եմ տրված հանձնարարություններ:
Մաթեմատիկայից կատարել եմ տրված մեկ առաջադրանք. https://kirakosyanemma.wordpress.com/2013/02/01/%D6%81%D5%B8%D6%82%D6%81%D5%B9%D5%A1%D5%B5%D5%AB%D5%B6-%D5%B0%D5%A1%D5%BE%D5%A1%D5%BD%D5%A1%D6%80%D5%B8%D6%82%D5%B4%D5%B6%D5%A5%D6%80/ (ծրագիրը որոշ տարրեր ճիշտ ցույց չի տալիս)
Արվեստի՝ կիսամյակի վերջին հանձնարարությունը. https://kirakosyanemma.wordpress.com/2013/02/01/%D5%AF%D5%AC%D5%A1%D5%BD%D5%AB%D6%81%D5%AB%D5%A6%D5%B4-%D5%B8%D6%82-%D5%A2%D5%A1%D6%80%D5%B8%D5%AF%D5%B8-%D5%B3%D5%A1%D6%80%D5%BF%D5%A1%D6%80%D5%A1%D5%BA%D5%A5%D5%BF%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8/
Էմմա Կիրակոսյան